Selamat datang ke bLog saya yang tak seberapa ini.Jika ingin kongsi sesuatu yang berfaedah,silakan.Cuma harap viewers tahu bhwa bLog ini cumalah sekadar yang ingin saya kongsi dari hati kecil saya dan jika saya punya ruang waktu,saya akan berkongsi artikel yang bermanfaat.So..enjoy=)

Thursday, January 27, 2011

. terima kasih .




Assalamu'alaikum...
Sekadar perkongsian .
Buat ibu2 sekalian,
khususnya ibuku (umi) ,
sakitnya aku tika rebah
kerana belajar berjalan ,
sakit lagi tatkala dikau lahirkan daku .
Menangisnya aku kerana dahaga dan lapar ,
tak dapat ku bayang tangisan lembut mu
kerana gembiranya dirimu menyambut ku .
Terima kasih kuucapkan .
Dalam doa ku panjatkan ,
agar dikau sejahtera di sini ,
bahagia di sana .
Tak lupa kepada ayah ,
lelahmu sembuh melihatku ,
keringat mu kering kerana tawa ku .
Kerna itu tak pernah ku lihat letih mu .
Kini aku jauh darimu ,
doa sebagai penghubung jiwa .
Semoga Allah berkati diri mu .

Wallahu'alam...

No comments:

Post a Comment

lead me to jannah

lead me to jannah

a path to jannah

a path to jannah

.::halwa telinga::.