Selamat datang ke bLog saya yang tak seberapa ini.Jika ingin kongsi sesuatu yang berfaedah,silakan.Cuma harap viewers tahu bhwa bLog ini cumalah sekadar yang ingin saya kongsi dari hati kecil saya dan jika saya punya ruang waktu,saya akan berkongsi artikel yang bermanfaat.So..enjoy=)

Tuesday, June 30, 2009

-tiada tajuk-

Hati gersang pada dada
Berlabuh di dermaga
Tidak ingin melangkah
Kerana pada pulau yang salah
Namun bayu tetap menyapa
Walau diri masih berdusta

Aku dalam kemaruk cinta
Walau mengerti ianya palsu
Ronta menjerit dalam jiwa
Perit mengejar tanpa silu
Aku merangkak dalam ketentuan
Menagih seribu pengertian

Aku terlihat ribuan bintang
Kemilau dalam kegelapan
Menjala cahaya menerangi alam
Mencurahkan akal sebuah fikiran
Terhadap sebuah ujian
Jika sabar dipertaruhkan

Kini aku sedar kembali
Tiap kelam ada cahaya
Tiap ujian dirasai
Akan ditemui jua hikmahnya...


No comments:

Post a Comment

lead me to jannah

lead me to jannah

a path to jannah

a path to jannah

.::halwa telinga::.