Selamat datang ke bLog saya yang tak seberapa ini.Jika ingin kongsi sesuatu yang berfaedah,silakan.Cuma harap viewers tahu bhwa bLog ini cumalah sekadar yang ingin saya kongsi dari hati kecil saya dan jika saya punya ruang waktu,saya akan berkongsi artikel yang bermanfaat.So..enjoy=)

Sunday, March 14, 2010

Aku rindu..

Aku rindu...
Pada kenangan lalu..
Membawa pahit manis dalam hidupku..
Memberi ruang cerita dalam titian singkat ini..
Dan aku rindu kenangan ini..

Aku rindu..
Pada nostalgia lalu..
Mencoret seribu makna dalam hidup yang satu..
Mengukir senyuman tawa dan tangisan..
Dan aku rindu nostalgian silam..

Namun..
Dalam merindui memori semalam ..
Masa hadapan perlu dipandang..
Kerna hidup ke hadapan bukan ke belakang..
Dan kuberdoa..
Kita dapat lagi berjumpa..
Jika itulah takdirNya..

~nukilan dari hati yang merindui~
13/3/2010

No comments:

Post a Comment

lead me to jannah

lead me to jannah

a path to jannah

a path to jannah

.::halwa telinga::.