Selamat datang ke bLog saya yang tak seberapa ini.Jika ingin kongsi sesuatu yang berfaedah,silakan.Cuma harap viewers tahu bhwa bLog ini cumalah sekadar yang ingin saya kongsi dari hati kecil saya dan jika saya punya ruang waktu,saya akan berkongsi artikel yang bermanfaat.So..enjoy=)

Wednesday, October 13, 2010

Selamat Hari Lahir Sayang !


Tanggal 11(1962) dan 13 Oktober(1954), hari yang sangat bermakna buat umi dan ayah kerana itulah hari di mana mereka tiba dari alam rahim ke alam dunia. Dan bermakna juga buat saya dan Loh kerana dengan adanya mereka, kami lahir ke dunia ini, dengan izin dan kuasaNya.
Selamat hari lahir umi dan ayah. Semoga panjang umur dan semoga bertambah amalan sebagai bekalan di hari kemudian. Dan, segala jasa dan pengorbanan umi dan ayah hanya Allah sahaja yang layak membalasnya dengan ganjaran yang sebaik-baiknya. InsyaAllah, semoga jannahNya menjadi tempat pertemuan kita kelak dan semoga kita sekeluarga dirahmatiNya...amin. :)

No comments:

Post a Comment

lead me to jannah

lead me to jannah

a path to jannah

a path to jannah

.::halwa telinga::.