Selamat datang ke bLog saya yang tak seberapa ini.Jika ingin kongsi sesuatu yang berfaedah,silakan.Cuma harap viewers tahu bhwa bLog ini cumalah sekadar yang ingin saya kongsi dari hati kecil saya dan jika saya punya ruang waktu,saya akan berkongsi artikel yang bermanfaat.So..enjoy=)

Thursday, July 23, 2009

Sepintas Lalu dariku..

Assalamuaikum minna-san!

Salam ukhwah abadan abada.
Semoga ukhwah kita dirahmati dan apa yang kita kerjakan diberkati hendaknya.Agaklah lama juga saya tidak menjenguk blog saya sendiri walau baru 5 hari tempohnya.Lebih-lebih lagi sekarang saya mengikuti kursus Bahasa Arab dan Al-Quran di Pengkalan Chepa selama sebulan dan saya pula memilih untuk tinggal di asrama.Walaupun khidmat 'wifi' ada di sana,laptop tetap saya tinggalkan di rumah.Kenapa?Kerana saya ingin menumpukan pada pelajaran di sana apatah lagi ia banyak melibatkan penghafalan.Bukan saya maksudkan dengan banyaknya bahan untuk dihafal semua urusan akan terbantut,namun saya sendiri ingin sepi seketika dari dunia blogging.
Syukur alhamdulillah,hari ini kelas sampai tengah hari dan esok pula cuti,jadi saya ambil peluang ini untuk pulang ke rumah.Bukan homesick...tapi saja2.Mahu menjenguk usrati wa baiti.Syukur mereka dalam keadaan sihat Alhamdulillah.Dan dengan kesempatan ini juga saya mencuri sedikit masa untuk melawat blog sendiri.Alhamdulillah.
Wa akhirul kalam...semoga Allah mengurniakan barakah buat kita semua.Amin.
Syukran jazilan kerana sudi menjenguk blog saya.

2 comments:

  1. yun.....
    ptt ah lmer x nmpk ko....
    gud luck yer kat sne....

    ReplyDelete
  2. salam icha..
    hehe^^
    thanx yup~
    gd luck 2 u 2^^

    ReplyDelete

lead me to jannah

lead me to jannah

a path to jannah

a path to jannah

.::halwa telinga::.