Selamat datang ke bLog saya yang tak seberapa ini.Jika ingin kongsi sesuatu yang berfaedah,silakan.Cuma harap viewers tahu bhwa bLog ini cumalah sekadar yang ingin saya kongsi dari hati kecil saya dan jika saya punya ruang waktu,saya akan berkongsi artikel yang bermanfaat.So..enjoy=)

Tuesday, November 17, 2009

Advice from friend(^^,)

Assalamualaikum all my sahabat and sohabiah.

Just now,I had received a quote from a friend(anie_rashid a.k.a kak Rosmahani) through IM yahoo massenger.It is just about a reminder or kind of advice that really touches my heart.

"Wahai sahabatku..
Aku bangga mendengar tangisanmu kerana pengorbanan..
Dari melihat tawamu dalam pengkhianatan..
Aku bangga andai dikau mati di medan kebenaran..
Dari hidup dalam kesesatan dan ingatlah wahai sahabatku..
Muliamu bukan pada pangkat,harta dan rupa..
Tapi kerana Islam,Iman dan Ihsan.."

Well my friends,the most vital things that I,myself,highlight are the strength in life for sacrification fi sabilillah instead of betraying the trustful deen,live in right way 'till the last breath and the digniti of ourself does not arise through name,properties or promotion but it lights up through our beauty deen,our faith and the ihsan.

Okay,that's all for now.Hope you enjoy to read the qoute above.
Assalamualaikum.

>_<

No comments:

Post a Comment

lead me to jannah

lead me to jannah

a path to jannah

a path to jannah

.::halwa telinga::.