Selamat datang ke bLog saya yang tak seberapa ini.Jika ingin kongsi sesuatu yang berfaedah,silakan.Cuma harap viewers tahu bhwa bLog ini cumalah sekadar yang ingin saya kongsi dari hati kecil saya dan jika saya punya ruang waktu,saya akan berkongsi artikel yang bermanfaat.So..enjoy=)

Wednesday, December 16, 2009

Jom kita dengar...^__^




Assalamualaikum..

Sememangnya sejak-menjak ni saya berasa sedikit letih dek kerana bagaikan setiap hari berhadapan dengan peperiksaan kecil.Walaupun peperiksaan kali ini sekadar menguji kami semua(yelaa...sama ada faham atau tidak...hehehe) dan tidak akan diambil markah,buku tetap juga perlu dibaca dan apa yang dibaca perlu difahami,seterusnya apa yang difahami harus dihafal dan diulang-ulang.Itulah kebiasaan bagi individu bergelar penuntut ilmu.

Entry kali ini,tiada apa sangat yang ingin saya taipkan,cuma sekadar ingin melepaskan lelah dan letih.
Okeh!Kali ini,apakata kita dengar lagu-lagu nasyid yang sememangnya sudah lama tidak saya dengar dan masih 'evergreen' bagi saya.Boleh juga 'release tension'!Okeh,apa yang baik dari lagu ini jadikan ikutan insyaAllah.Okeh,selamat mendengar!



No comments:

Post a Comment

lead me to jannah

lead me to jannah

a path to jannah

a path to jannah

.::halwa telinga::.