Selamat datang ke bLog saya yang tak seberapa ini.Jika ingin kongsi sesuatu yang berfaedah,silakan.Cuma harap viewers tahu bhwa bLog ini cumalah sekadar yang ingin saya kongsi dari hati kecil saya dan jika saya punya ruang waktu,saya akan berkongsi artikel yang bermanfaat.So..enjoy=)

Saturday, September 26, 2009

..cintaNya..

Tafsir kepada sebuah kembara,
Kaki berat menggalas dosa,
Kenapa ianya hanyut kepada dunia?
Walhal hamparan akhirat lebih mulia,
Aku meneka diri yang hina,
Begitu mudah tangan tertarik padanya,
Tangis dalam gelap yang penuh gelita,
Oh Rabbi bagaimana iman diri,
Boleh tercicir sehingga lelah mencari,
Apakah masih ada hijab pada hati?
Bantulah yang lemah wahai Maha Kuasa,
Aku masih lagi menadah dan berusaha,
Mendekati yang akan akrab seribu ganda,
Biarpun nafas akan berhenti bila-bila masa,
Selagi peluang masih depan mata,
Asalkan indah cintaNya di dalam jiwa..

No comments:

Post a Comment

lead me to jannah

lead me to jannah

a path to jannah

a path to jannah

.::halwa telinga::.